dinsdag 28 juni 2011

De musical en wilde breisels

Lieve bloggers,

Zondag was het dan zover: de musical Annie! Ik was dit keer écht heel erg zenuwachtig, vooral omdat de laatste scenes met het oefenen nog niet helemaal goed gingen.
Voordat we in de schouwburg moesten zijn, gingen we met de hele groep bij de Mac avondeten. Dat was al super gezellig. Daarna snel op de fiets naar de schouwburg, waar we een half uur te vroeg waren. Nog wat geoefend en gedanst en daarna onze kleding aangetrokken voor onze rollen (ik kreeg een witte blouse, gilletje en herenpak aan, want ik speelde meneer Warbucks), make-up en haar (strak naar achteren, mét middenscheiding) gedaan. Nog even op de foto en een peptalk van onze musical lerares en toen was het toch echt zover.
Die spanning vooraf en tijdens de musical geven me echt een kick. Het was zo leuk om te doen, zo gezellig! Ik zou het zo wéér doen. Maar helaas doen we de musical altijd maar één keer. Gelukkig gaat musicalles volgend jaar gewoon weer verder, maar eerst kunnen we allemaal genieten van de zomervakantie.
Maar voor degenen van musicalles die dit lezen:

ik vond het een super jaar met jullie, het was erg gezellig en leerzaam! Ik hoop dat ik volgend jaar weer bij jullie in de groep zit. We maken er weer een super jaar van en we gaan knallen met de musical, net zoals dit jaar! Jullie zijn top meiden!
De foto's uit dit bericht zijn in Utrecht gemaakt, toen ik samen met mijn vriendin Eva ging shoppen. Op een gegeven moment zagen we een gekleurde brug. Het bleken wilde breisels te zijn. Het ziet er erg kleurig en vrolijk uit, al zeg ik het zelf!

Fijne dag en tot blogse!
Leonie

4 opmerkingen:

  1. Ah super lief Leonie!
    Ik vond het ook super! Volgend jaar wordt weer super, can't wait!
    En voor de mensen die het willen weten, Leonie deed het super!

    Knuffel,
    Stella

    ps ; dat moeten we ook in Gouda doen, op de bruggen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk bericht! Jij was echt supergoed, ik mis iedereen nu al! Ik wil de musical nog een keer doen, haha (: Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de foto's! En ik vind het idee van Stella heel goed, dat wildbreien ziet er zo leuk uit! Ik had er alleen een keer in het Hoe Overleef Ik tijdschrift gelezen, nog nooit in het echt gezien ;p
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je in de Stadsschouwburg in Utrecht gespeeld? das wel vet! mooi theater!! en Annie lijkt me ook leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥