zaterdag 4 juni 2011

Het strand!

Ha die bloggers,

Vandaag wordt het weer een lekker dagje, volgens mij! De zon schijnt, de lucht is blauw en af en toe komt er een verkoelend windje langs, heerlijk! Helaas moet ik nog even hard blokken, want ik heb volgende week én de week daarna zo'n 10 toetsen! Vandaag is het Duits-dag, want ik moet woordjes, zinnen en grammatica voor een repetitie en mondelinge toets van Duits leren, bleh. Daarna nog een verhaal van Nederlands afmaken en dan ga ik logeren met drie goede vriendinnen van mij: Eva, Eveline en Denise. We gaan naar een camping en ik weet zeker dat het super wordt! Zondag moet ik om één uur alweer in de schouwburg zijn, om de musical van de 'kleintjes' te bekijken. Een druk, maar leuk weekend dus. Gaan jullie nog iets leuks doen, of moet je hard leren voor school?
De foto's zijn gemaakt in Domburg, Zeeland. Ik hoop dat jullie kunnen zien dat het twee leuke dagen waren.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot blogse!
Kus, Leonie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥