dinsdag 21 juni 2011

Vriendschaps armbandjes

Lieve bloggers,

Vandaag heb ik van kwart voor negen tot en met kwart voor drie in de stad gelopen, omdat we met geschiedenis een stadswandeling moesten maken. Het was een erg lang dagje, en mijn benen én voeten doen nu nogal pijn.
Gisteren heb ik het plezier in het maken van vriendschaps armbandjes herontdekt! Klik hier en hier voor uitleg van het maken van armbandjes. De eerste site toont niet hele mooie foto's van het armbandje, maar met wat leuke kleurtjes worden je armbandjes eigenlijk altijd super!
Fijne avond en tot blogse,
Leonie

3 opmerkingen:

  1. Waaw, ziet er heel leuk uit. Leuk als geschenkje ook. Groetjes,Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een aantal van die armbandjes. Onder de les, bij nederlands, waren een vriendin en ik druk aan het knopen :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @swaen, Niemand je gesnapt?
    Ze zijn super leuk die armbandjes, zeker zelf ook uitproberen.
    Liefs, Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥