dinsdag 8 november 2011

DIY: raamsterren maken

Lieve bloggers,

Ik kwam ze al op een paar van mijn favoriete blogs tegen (SMILERYNKER en TYSINDFRYD): de raamsterren van zijdepapier. Ik besloot gisteren om er zelf een te maken, en het was goed te doen. Het effect van de sterren op je raam is zo mooi, dat ik het knutselwerkje ook met jullie wilde delen. Ik heb er een DIY (do it yourself) van gemaakt, helemaal zelf bedacht, dus misschien is er ergens op internet een nog veel betere uitleg te vinden. Toch hoop ik dat jullie het zo begrijpen, en anders kunnen jullie me altijd vragen stellen.
Veel knutselplezier!






Ik zou graag van jullie willen weten of jullie het leuk zouden vinden als ik vaker DIY's op mijn blog plaats.

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot blogse,
Leonie

9 opmerkingen:

  1. ja, het is heel leuk! Maar misschien moet je de foto's wat groter maken, zodat je de uitleg wat beter kunt lezen ;)
    De ster heeft een ruimtelijk effect, waardoor ik eerst dacht dat de ster in '3D' was!
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke ster ga er zeker een paar van maken leuke raamversiering met de kerst
    marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ziet er superleuk uit!
    Misschien ga ik het eens proberen.

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog! DIY's zijn altijd leuk, je beschrijft het heel duidelijk en met de foto's is het nog beter te begrijpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥