zondag 27 november 2011

Konijnen lamp

Ha die bloggers,

Wat leuk, ik keek vandaag op mijn blog en ik zag dat ik opeens 77 volgers heb! Echt super leuk zeg! Woensdag bestaat mijn blog trouwens precies een jaar, maar daar woensdag meer over. Vandaag heb ik aan een presentatie voor Nederlands en mijn Sinterklaas surprise gewerkt. Gisteren moest ik wat spulletjes kopen voor mijn surprise en heb ik in mijn favoriete winkel, Juffrouw Saartje, dit lieve konijnen lampje gekocht. Ik zag het lampje staan, en moest het gewoon kopen. Hij is zo lief! Wat vinden jullie? En doen jullie ook aan surprises?
Vanavond ga ik lekker So You Think You Can Dance (de finale) kijken, ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen. Birdy komt ook optreden. Daar kijk ik al de hele week naar uit, ik vind haar echt een heel goede zangeres!

Fijne avond en tot blogse,
Leonie

7 opmerkingen:

  1. Wat een supergaafe lamp! Ik ben benieuwd hoe je kamer eruit ziet, misschien kan je een keer een roomtour doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lieve lamp! wij hebben dit weekend surprises gedaan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lampje is geweldig!

    Ik volg je, volg je me terug?

    www.domlompandfamous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die lamp is echt superschattig!
    over postcrossing (: Ik zou het gewoon doen als ik jou was! je moet niet verplicht een kaartje sturen, je kan wanneer je wilt een adres opvragen. Daarna heb je nog 65 dagen ofzo om hem te versturen, maar het geeft zelfs niet als je over die tijd heen gaat. Voor elk kaartje die je stuurt krijg je een kaartje terug, maar niet van degene naar wie je hem hebt gestuurd. Haha, snap je het? Je stuurt dus een kaartje naar een random persoon en je krijgt van een ander persoon een random kaartje terug (: En je kan stoppen wanneer je wil. Volgens mij kan je maximaal 5 kaarten per maand ofzo versturen, maar zoveel heb ik in totaal nog niet eens verstuurd (:. dankje!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥