zaterdag 18 juni 2011

Police Car

Ha die bloggers,

Vandaag had ik de wekker op half 8 gezet. Ik moest namelijk om 10 uur weer weg, ik ging samen met Eva en Eveline naar een dansoptreden van Denise op haar dansschool Codarts. Wat kunnen die mensen daar super goed dansen zeg, wauw! Ik heb optredens ballet en modern gezien. Het was echt heel mooi!
's Middags had ik de doorloop van de musical Annie. Het was een gezellige en leerzame middag, want er gingen zeker nog een paar dingetjes mis of er moest nog iets verandert worden, maar er werd ondanks alles veel af gelachen en lekker veel spekjes gegeten (: Verder ging het heel goed en ik heb nu dus echt ontzettend veel zin in de musical!
Laatst heb ik de cd van Eliza Doolittle gekocht. Ja, ik weet dat de cd al een hele tijd in de winkel ligt, maar ik heb 'm nu pas gekocht. Eigenlijk kwam het doordat ik naar de televisie uitzending van Pinkpop ging kijken en ik het optreden van Eliza zag. Nu ben ik echt Doolittle verslaafd!
Ik raad jullie aan dit liedje te luisteren, het is één van de vele leuke liedjes op de cd van Eliza, maar misschien is dit een nog iets onbekender liedje. Pack Up en Skinny Genes kent iedereen natuurlijk al! (;

Een fijne avond en tot blogse!
Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥