vrijdag 1 juli 2011

De laatste schooldag

Lieve bloggers,

Wauw, ik heb 60 volgers! Toen ik aan deze blog begon, november vorig jaar, had ik nooit verwacht ooit 60 volgers te hebben. Er zijn natuurlijk mensen die véél meer volgers hebben, maar ik vind dit al prachtig! Bedankt iedereen!
Zometeen moet ik nog even naar school om mijn rapport op te halen, daarna is het echt over en uit met dit schooljaar. Heerlijk! Volgend jaar kom ik weer in een hele nieuwe klas, dus ik ben benieuwd. Hopelijk krijgen we daar straks al iets over te horen, maar ik ben bang dat dat niet het geval is...
Woensdag avond heb ik een leuk feest met mijn klas en mentor gehad. Het was heel gezellig en we hebben lekker gedanst. Uiteindelijk lag ik rond kwart over een in mijn bedje, terwijl ik de volgende dag alweer om zeven uur op moest! Ik ging met mijn zusje shoppen in Rotterdam Alexandrium. Misschien dat ik nog een foto met mijn aankoopjes op mijn blog zet. De foto's uit dit bericht komen uit een boek met allemaal vintage plaatjes, erg leuk.

Fijne dag en tot blogse!
Leonie

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥