maandag 11 juli 2011

Terug van kamperen

Lieve bloggers,
Het kamperen was echt super! We hebben vier hele leuke dagen gehad, met prachtig weer. De eerste dag hebben we lekker pizza gehaald, want we waren pas rond half zes op de camping, mede dankzij een lekke band en wat verkeerde routes.
De tweede dag zijn we naar het strand geweest en hebben we aardappeltjes, groente en vlees gevuld met kaas gegeten. De derde dag hebben we geshopt in Lisse en 's avonds hebben we pannenkoeken gegeten. Ook zijn we de laatste avond nog naar het kampvuur geweest, waar al onze 'buurtjes' van de camping ook waren. Het was heel gezellig en lekker warm.
De vierde en laatste dag stonden we om acht uur op om alles weer in te pakken en reden we om half elf weer terug naar huis. Het slapen was ook nog wel een heel gedoe. De eerste nacht hadden we het behoorlijk koud, maar nadat ik mijn spijkerbroek, t-shirt met lange mouwen, pyjama broek en shirt, twee paar sokken, een trui en een fleece deken om had gedaan, had ik het niet koud meer en heb ik heerlijk geslapen, haha!
Verder zal ik de komende tijd niet veel posten, want ik ga lekker van mijn vakantie genieten. Ik denk dat ik daardoor niet zoveel op blogspot zal zitten. Maar als ik lekker uitgerust ben, zal ik snel weer een leuk berichtje plaatsen!

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en tot blogse,
Leonie

2 opmerkingen:

  1. Haha dat spijkerbroek-t-shirtmetlange mouwen-pyjamabroek-en-shirt-tweepaarsokken-een trui-en-eenfleecedeken-verhaal ken ik :P
    Ooit op kamp in groep 7 had ik het ook zo koud dat ik 2 paar sokken, mijn pyjama, een deken en nog mijn joggingbroek en vest over elkaar aan had :-S

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een hele fijne vakantie! Moet heerlijk zijn geweest.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥