zondag 9 januari 2011

Sleutelketting


Gisteren vierde ik mijn feestje (een maand geleden ben ik 16 jaar geworden).
Eigenlijk zouden we gaan schaatsen, maar omdat het regende ging dat niet door en gingen we bowlen.
Dat was ook super gezellig!
Ik heb hele leuke cadeautjes gehad, op de foto zie je alles (:
En als je RALF ziet staan, dat was een grapje van een twee vriendinnen.
Die dachten wel even leuk te zijn om mij de cd van Ralf te geven, de jongen die vorig jaar het junior songfestival gewonnen heeft, haha (;
Verder heb ik ook allemaal leuke knutseldingetjes gekregen, nagellakjes, cadeaubonnen, boekjes, sieraden... Te veel om op te noemen!
Hieronder nog een foto van mijn 'sleutelketting', ik ben er zo blij mee (ik ben benieuwd of je het woord sleutelketting kan vertalen...)!


Dit was het weer voor vandaag,
dikke kus,
Leonie

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥