donderdag 6 januari 2011

Kys

Bonjour!
De zangles van gisteren ging goed!
Ik zit zelf niet op zangles, maar mijn nichtje wel. En omdat wij dus mee gaan doen met een talentenjacht bij ons op school, of in ieder geval meedoen aan de auditie of we verder komen is een andere zaak, gingen we mee met mijn nichtje, zodat haar zanglerares ons tips kon geven.
Ze gaf ons super handige tips, zoals hoe je meer kracht kon zetten en wat je wel en niet moest doen om harder of hoger te kunnen zingen.
En dit zei ze ook nog, wat ik natuurlijk onthouden heb, haha: Het is retegoed!
Maar goed, of we echt verder gaan komen moeten we nog maar afwachten...

Vandaag was verder niet zo'n boeiende of verrassende dag. Gewoon een doodnormale schooldag met 5 vakken die 7 lesuren duurden, ik heb wat huiswerk gemaakt, moest nog 2 boekverslagen afmaken en ga nu Wie Is De Mol? kijken. En ik ben niet de enige blogger die dat een super leuk programma vindt, heb ik al gelezen (; 


Kys, Leonie
(op z'n Deens)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥