maandag 3 januari 2011

Happy new year!

(deze foto is zelfgemaakt en mag alleen worden overgenomen als je daar toestemming voor hebt!)

Mijn allereerste berichtje in 2011!
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad hebben!
Mijn goede voornemen voor 2011 is: proberen om wat vaker op tijd te zijn, want dat vind ik nogal lastig (;
Hebben jullie ook goede voornemens, of doen jullie daar niet aan?
Meestal bedenk ik er wel een paar, maar na een paar dagen vergeet ik ze alweer en kom ik ze niet meer na.
Maar ik denk dat ik niet de enige ben die daar last van heeft...

2010 vond ik echt een super leuk jaar! Zo heb ik onder andere mijn eerste musical gespeeld bij Mirakel musicalles, heb nieuwe vriendinnen gemaakt, ben van de onderbouw naar de bovenbouw (de vierde klas al, ja ja) gegaan, ben 16 jaar geworden en ik ben met mijn blog begonnen, wat ik super leuk vind om te doen!   

Ik heb gisteravond 2 tekeningen gemaakt, eentje staat rechts bovenaan mijn blog (follow me) en het andere tekeningetje is een zwaluw/duif met een bloemetje in zijn snavel. Die ga ik nu telkens onderaan een bericht plakken, als een soort afsluiting daarvan, dat leek me wel grappig!
De tekeningen mogen trouwens alleen worden overgenomen als je daar toestemming voor hebt gekregen, net zoals ik dat altijd bij mijn foto's zet die ik zelf gemaakt heb.

Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen. O ja, dat ik morgen weer naar school moet. Maar ja, daar praat ik liever niet over. Ik probeer nog even van dit laatste vakantiedagje te genieten! 
En voor degenen die vandaag al naar school moeten, heel veel succes! Ook veel succes gewenst aan de mensen die morgen weer naar school moeten! (;

Kus, Leonie

4 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥