maandag 17 januari 2011

Love Child film wedstrijd!

Hi!

Deze foto is zelfgemaakt en mag alleen worden overgenomen wanneer je daar toestemming voor hebt gekregen!
Vandaag had ik mijn allereerste echte examen in mijn schoolleven!
Ik zit in de vierde klas, en ik doe vwo, dus de volgende examens zijn waarschijnlijk pas over een jaar, 2 jaar, maar we hebben een vak (ANW) dat we dit jaar af moeten sluiten.
Bij dat 'afsluiten' hoort dus ook een examen...

Verder doe ik, samen met mijn zusje en beste vriendin mee aan een film wedstrijd!
We hebben een filmpje gemaakt op het liedje 'Love Child' van Giovanca, een hele goede zangeres.
Om ons filmpje te bekijken kun je op deze link klikken of naar deze site gaan, ons filmpje wordt daar 'Video by Margot, Eva and Leonie' genoemd.

Maar goed, ik ga nu weer stoppen.
En ik post nog een paar zelfgemaakte foto's bij dit bericht.
Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk!

Deze foto is zelfgemaakt en mag alleen worden overgenomen wanneer je daar toestemming voor hebt gekregen!
Dikke kus, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥