zondag 23 januari 2011

23/01/11

 Heee allemaal,

hebben jullie ook een fijn weekend gehad?
Ik heb de verjaardag van mijn zusje gevierd, vandaag heb ik huiswerk gemaakt.
Ook zijn we de aflevering van Op Zoek Naar Zorro aan het inhalen, dat vind ik echt een leuk programma.
Ik ben voor Tommie en Roman - voor de deskundigen onder ons: Tommie speelde inderdaad in Afblijven en HSM en Roman speelde 'de moordenaar' in GT/ST -, zij zongen gisteravond een heel mooi duet:


Volgende week is niet zo'n hele drukke week voor mij, des te meer tijd om... in tijdschriften te lezen/knippen/scheuren, te tekenen, te haken, knuffeltjes te maken, filmpjes te maken et cetera.

En ik krijg een berichtje waarin staat of ik door ben bij de audities van de film Razend van Carry Slee, echt spannend! Samen met een paar andere vriendinnen hebben we ons opgegeven. Hopelijk zijn we allemaal door!


Deze foto is zelfgemaakt en mag alleen worden overgenomen wanneer je daar toestemming voor hebt gekregen!

Echt super leuk om te lezen dat iedereen die foto over dat knotje zo handig vond! Daarnet heb ik ontdekt dat dat meisje op de foto eigenlijk best wel dun is. Iets te dun...?

Jullie mogen natuurlijk altijd blijven reageren, en misschien willen jullie me wel volgen, want dat vind ik hartstikke leuk! (;

Kus, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥