zondag 19 december 2010

Holiday

Heee,

Het is vakantie, het sneeuwt, het verkeer is ontregelt, er zijn vollop sneeuwbalgevechten, in elke tuin staat een sneeuwpop, het is glad, er hangen allemaal gezellige kerstversieringen, de kerstbomen zijn uitverkocht, de eenden zoeken wanhopig naar een stukje onbevroren water, om 5 uur 's avonds is het donker buiten, om 8 uur 's avonds wordt er nog buiten gespeeld, de schaatsbanen zijn geopend, aan de lantaarnpalen hangen ijspegels, en zo kunnen we nog wel even doorgaan (;

Uit de poll is gebleken dat de meeste mensen 'kerst' het allerleukste aan de winter vinden. Daar ben ik het grotendeels ook wel mee eens. Niet dat we heel veel aandacht aan kerst besteden, in ieder geval minder dan aan Sinterklaas. Maar de sfeer rondom kerstmis is wel heel gezellig, en vooral de kerstfilms en programma's op de tv zijn heerlijk rond deze tijd. En sneeuw geeft dat extraatje aan je kerstvakantie. Maar of dat extraatje nou geheel positief bedoelt is, weet ik niet.


Want sneeuw ziet er zo leuk en gezellig uit, je kan sneeuwballen gooien, sneeuwpoppen maken, maar dat nu al het verkeer ontregelt is, vind ik ietsje minder.
Ik vind het namelijk ook leuk om iets te doen in de kerstvakantie, ergens heen te gaan. Maar aangezien je nu al snel in de sloot belandt met de auto, en de treinen al een aantal dagen stilstaan, of via een aangepast rooster rijden, is het idee om ergens heen te gaan wel een beetje naar de achtergrond geschoven.
En dat vind ik eigenlijk best wel een beetje jammer.

Verder ga ik natuurlijk wel van mijn vakantie genieten, en ik hoop dat jullie dat ook doen!
Lekker uitrusten en hopelijk kunnen we binnenkort weer eens ergens naartoe!
Oja, blijf me volgen hè, dat vind ik namelijk hartstikke leuk! (:
Nu ga ik nog even Boer Zoekt Vrouw kijken, want dat is echt een heel erg leuk programma!
De volgende keer zal ik het trouwens korter houden, want ik heb nu wel weer erg veel lopen vertellen...



Dikke kus, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥