donderdag 9 december 2010

Christmas is coming to town

Heee,

Ik heb alweer een paar dagen niets van me laten horen, sorry daarvoor!
Maar ik had drie repetities en daar moest ik hard voor leren. Gelukkig zijn ze weer geweest en heb ik weer wat meer tijd, onder andere om te bloggen!
Ik heb met Sinterklaas een cd van deze - voor velen nogal onbekende - zangeres gekregen: Diane Birch. Ze heeft zulke mooie, leuke liedjes!
Bekijk dit filmpje maar, hier zingt ze samen met Daryl Hall, een zanger die dan weer voor mij nogal onbekend is (;


Nu is het weer december en dat betekent, na Sinterklaas: kerstmis! Wat is december toch een gezellige tijd van het jaar!
Tip: ga eens naar IKEA en kijk bij de kerstafdeling, gezellig dat het daar is! (:
Nu nog een paar kerstplaatjes, om dit berichtje helemaal af te maken:


Deze engelen zijn een creatie van Jurianne Matter. Zij houdt ervan om mooie dingen te maken van papier. Kijk ook een sop haar site of blog!
Dit is één van de sfeervolle tekeningen van Anton Pieck. Misschien ken je hem wel, bijvoorbeeld van de tekeningen die hij maakte voor de Efteling.



Een mooie Deense postzegel met een duifje.


En nog een leuk gehaakt kleedje, dingetje, ik weet niet wat de functie hiervan is (;


Dit was het weer voor vandaag, tot blogs!

Kusjes, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥