zondag 26 december 2010

Flow kalender

Heee,

Het is nu nog gewoon 2010, maar over een paar dagen is het bijna 12 uur 's nachts en gaan we aftellen tot het nieuwe jaar, komen de glazen champagne tevoorschijn en worden er volop oliebollen gegeten. 2011 is dan echt begonnen.
En hoe kun je het jaar nou beter doorkomen dan met een kalender?

Juist, met de Flow jaarkalender!

Ik heb laatst de nieuwe Flow (ik geloof nummer 8) gekocht, en daar zat dus dit leuke, kleine en dikke kalendertje in. Ik heb een aantal foto's gemaakt, zodat jullie kunnen zien hoe leuk de kalender is!
( Alle foto's zijn zelfgemaakt en mogen alleen worden overgenomen als je daar toestemming voor hebt gekregen!)

Ik wens iedereen nogmaals een fijne 2e kerstdag en hopelijk vinden jullie het kalendertje net zo leuk als dat ik het vind!
En jullie mogen we natuurlijk ook blijven 'followen'!
Zometeen komt er weer één van de leukste tv-programma's op tv; Boer Zoekt Vrouw. Ik ga kijken, jij ook? (:

Kus, Leonie

7 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥