zondag 12 december 2010

LOVE

Heee,

vandaag heb ik mijn verjaardag echt gevierd! Ik heb zoveel leuke cadeautjes gehad! Ook een super handige naaidoos waar allemaal leuke frutsel dingetjes inzaten, zoals haaknaalden, spelden, viltlapjes, borduurgaren, enzovoort enzovoort. Dus ik kan aan de slag! (:
Ik ga proberen vanaf nu elke dag een bericht te posten, maar of dat gaat lukken weet ik niet. Ik vind het zo leuk om stukjes te schrijven over mijn leven of dingen die ik leuk vind om met jullie te delen!
Helaas is Joan bij The Voice weggestemt, ze doet niet meer mee ): Maar iemand (geen idee wie precies) uit de jury heeft wel tegen Joan gezegt dat hij gráág een plaat met haar wil gaan maken!
Joan heeft altijd de letters LOVE op haar vingers staan, en toen ging ik samen met een paar vriendinnen dat na doen. Dus liepen wij vrijdag met het woord LOVE door de school!
Nog maar 5 dagen en dan is het vrijdag! Die dag hebben we een activiteitendag op school, dus dan hebben we geen les. Echt heeel fijn, want dat kan ik lekker rustig aan doen die dag. En daarna hebben we:
KERSTVAKANTIE!
Wat zal dat fijn zijn zeg, ik kijk er echt al weken naar uit!
Jullie kunnen nu ook onderaan mijn bericht klikken op de volgende vier opties: tof, lief, mwah en bah. Dus geef aan wat je van mijn berichtjes vind, daar kan ik vast wel wat mee! (:
En follow me, dat vind ik hartstikke leuk! Ik heb zelfs al een paar mensen uit Kroatië, de VS en Engeland die mijn blog hebben bekeken, echt super tof!
Nu ga ik Boer Zoekt Vrouw kijken, dus tot morgen (waarschijnlijk) en alvast slaap lekker!



Deze vier tekeningen komen uit 'De Boomhut'. Een speciaal prentenboek over een ijsbeer en een bruine beer in het kader van de kinderboekenweek 2010. De prachtige tekeningen zijn gemaakt door Ronald en Marije Tolman.
Kusjes, Leonie

1 opmerking:

  1. Hee leonie!

    Je hebt echt een leuke blog in elkaar gefrutseld!
    Ik ben een van jouw 'Engeland bezoekers', ik woon in Engeland :o!
    Ga zo door!

    Xx. Iris

    ps: Ik volg je!
    pps: Wil je ook op mijn blog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥