woensdag 5 oktober 2011

Kringloop koopjes

Hee lieve bloggers,

Vandaag weer een schooldag achter de rug. Toen ik thuis kwam heb ik huiswerk gemaakt en heel veel geleerd, ik loop al een beetje voor op sommige vakken. Maar dat maakt niet uit, dat is alleen maar fijn. Straks ga ik nog even haken, ben bezig met een zelfbedacht patroontje voor een zelfbedacht projectje. Verder wil ik nog foto's laten zien van mijn kringloopwinkel aankoopjes: een blauwe schooltas en een kinderboekje over Winkie.
Jullie kunnen nog 19 dagen stemmen op de poll. Trouwens, ik heb het probleem dat ik bij sommige blogs niet meer kan reageren op hun berichten. Het lukt wel als er een apart reactieformulier verschijnt, maar als ik een reactie onderaan de pagina wil invullen, verdwijnt mijn reactie nadat ik op het knopje verzenden heb gedrukt... Weet iemand hoe dit komt, hebben jullie daar ook last van? Ik vind het persoonlijk erg jammer, want op een aantal van mijn favoriete blogs kan ik nu niet meer reageren ):

Ik wens jullie een fijne avond en tot blogse!
Leonie 

6 opmerkingen:

  1. echt een super gave tas!

    http://my-memory365.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje!! Ik heb dat gedoe ook.
    Ik snap er ook niks van. Je ka wel proberen om via naam/url iets achter te laten. Ik doe dat nu ook bij jou.

    Ik ga je volgen.
    x
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huuu, ik kon niks invullen. Kijken of het nu lukt? Leuk tasje!

    ik ga je volgen
    x
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥