donderdag 27 oktober 2011

Konijnen stempel

Ha die bloggers,

Morgen moet ik bij musicalles het liedje 'Al die Jazz' uit de musical Chicago zingen. Heel spannend, want het nummer duurt maar liefst 5 à 6 minuten en ik ga niet alleen zingen maar ook een klein beetje dansen... Mijn musicallerares zou het liedje naar mij versturen, zodat ik thuis alvast kon oefenen. Maar het liedje wilde maar niet binnen komen in mijn mailbox. Gelukkig heb ik 'm vandaag ontvangen en kon ik beginnen met oefenen.
Verder zie je op de foto's mijn zelf ontworpen (eerste) stempel. Ik heb een konijntje uit een gum van Hema gegutst, wat nog best veel gepriegel was. Het idee komt uit het 'Grote zelfmaakboek voor meisjes'. Het resultaat is iets minder dan ik had verwacht, maar ach, het is mijn eerste stempel. Ik ga nog eens goed oefenen. Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.
Morgen ga ik weer verder met samenvattingen maken voor mijn examenweek die eraan komt en ga ik oefenen aan het liedje. Nu ga ik nog aan mijn sjaal werken en tv kijken. Expeditie Robinson is weer te zien vandaag. Het is echt één van mijn lievelingsprogramma's. Kijken jullie dat ook zo graag?

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en tot blogse,
Leonie

6 opmerkingen:

  1. hahaha aaaach dat konijntje is echt adorable!
    en ik ben ZO benieuwd naar je liedje vandaag, ik weet zeker dat je het kan het word vast heel leuk!
    knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat ziet er zo leuk uit! Ik heb helemaal zelf inspiratie om stempels te maken, haha. Ik vind je konijntje trouwens heel goed gelukt hoor! En 'All die jazz' ging super (:
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je stempel wel goed gelukt!
    Succes met het oefenen van je liedje en de samenvattingen maken!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit die stempel! En expeditie robinson kijk ik ook graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij hebben op school ook zo'n stempel gemaakt, het heet een ets ofzo? raar woord(: maar ik wilde een zeemeermin maken en dat was ècht niet te doen, jammer, want in mijn hoofd zag het er geweldig uit, maar ja, that's life(:
    jaaaaa, expedite liefde ♥
    ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥