woensdag 12 oktober 2011

Birdy

Lieve bloggers,

Het is weer een paar dagen geleden dat ik voor het laatst een bericht gepost heb, maar ik moest goed leren voor school. Ik had een geschiedenis, wiskunde (die niet doorging), Duits en Maatschappijleer toets. Voor de Duitse toets heb ik mijn cijfer al terug: een 9,6! Ik ben zo blij! (:
Verder ben ik vandaag bij een super goede zangeres uitgekomen op youtube: Birdy. Waarschijnlijk kennen velen van jullie haar al, want ik kende het liedje 'Skinny Love' ook al, maar ik wist niet dat het van haar was. Birdy is nog maar 15 jaar, maar kan ongelooflijk goed zingen, prachtige liedjes heeft ze. De collage in dit bericht heb ik gemaakt met screenshots van haar clipjes op youtube. 

Hieronder staan vier liedjes (volgens mij allemaal covers) van Birdy:




Wat vinden jullie van Birdy? Welk liedje vinden jullie het mooist? Ik word gewoon helemaal stil van haar liedjes, echt prachtig. 7 november komt haar eerste cd uit, 9 december ben ik jarig. Ik weet alvast welk cadeau ik aan mijn ouders ga vragen...

Fijne avond en tot blogse,
Leonie

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er een post over hebt gemaakt, ik vind haar ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee.
    ik vind de nummers van Birdy ook echt heel tof!
    ze raken je en de tekst is echt mooi!

    leuke blog heb je, ik volg je volg je terug?


    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar echt geweldig!
    haar cd staat al op mijn lijstje voor sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. & het zijn 3 covers, alleen de 2e is van haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥