donderdag 11 augustus 2011

Konijnen ring

Hoi hoi,

Gisteren ging ik samen met mijn zusje en nichtjes shoppen in Utrecht. We hebben zoveel leuke dingen gedaan, gezien en gekocht. Zo heb ik een tekenboek gekocht, waarin je tips krijgt over hoe je mensen kunt tekenen, heel leuk en handig. Ook heb ik een ringenhouder in de vorm van een konijn en een super lieve ring met een konijntje erop gekocht. Ja, ik ben nogal verliefd op konijntjes, vooral op mijn eigen konijn! (:

Verder heb ik niets gekocht, maar we zijn wel naar de film Monte Carlo geweest, met Selena Gomez in de hoofdrol. In de film gaat zij samen met haar stiefzus Meg (Leighton Meester) en beste vriendin Emma (Katie Cassidy) naar Parijs. Maar daar aangekomen hebben ze het toch minder leuk dan verwacht. Door een misverstand belanden de drie meiden in Monte Carlo.
Tumblr_lpnxkh6u6w1r1r0hxo1_1280_large
Selena wordt namelijk verward met een rijk, verwaand en beroemd meisje uit Engeland. Vanaf dat moment beleven de drie van alles en begint een avontuur waaruit ze eigenlijk niet meer kunnen ontsnappen. Natuurlijk worden ze ook allemaal verliefd, maar of het goed afloopt... Monte Carlo is een echte meidenfilm, en zeker weten een aanrader! En Selena, zij is best een goede actrice!

Nog een fijne dag en tot blogse!
 Leonie

7 opmerkingen:

  1. Leuke ring! Die film lijkt me ook leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke blog!
    En het leest fijn, ik volg je ;) x

    http://ps-ilikeit.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke ring!
    Het lijkt mij ook wel een leuke film!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ring!
    Ik heb er zo eentje met een vogeltje erop :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ring!!

    Elkaar volgen op gfc?

    Liefs en nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik heb ook een konijnen ring.
    Boks.

    Gauw afspreken!
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥