zondag 28 augustus 2011

Heerlijke appeltaart!

Hoi hoi!

Vrijdag middag kwam Eva, het was heel gezellig. Mijn zusje ging ons opmaken en we hebben nog wat gekletst. Gisteren ben ik met mijn ouders en zusje naar de stad geweest, mijn zusje moest nieuwe schoenen kopen en ik ging mijn foto's van mijn fototoestel ophalen. Ik heb een Holga camera, en die werkt nog met een ouderwets filmrolletje. Binnenkort zal ik de mooiste foto's posten. 's Avonds kwamen mijn opa en oma eten.
Vandaag heb ik huiswerk gemaakt, en ik ben eigenlijk nu al voor de hele week klaar. Verder hebben we de opname van Holland's Got Talent gekeken. Wat kan die Aliyah goed zingen zeg! Klik hier, als je haar filmpje wilt zien. 
Op de foto's zie je mijn zelfgemaakte appeltaart mét rode vruchten. Het recept komt uit het kookboek van Francine Oomen: 'Hoe overleef ik als keukenprins(es)?' Het is een erg leuk boek, heel goed te begrijpen. Zeker weten een aanrader! De taart was héél lekker! (:
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot blogse,
Leonie

3 opmerkingen:

  1. Oeh, ziet er superlekker uit die taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige, mooie, frisse, blije en creatieve blog!
    Die appeltaart ziet er inderdaad heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥