dinsdag 12 april 2011

Appeltje

Lieve lezers van mijn blog,

Ik had weer even niets geblogd, maar dat komt door het feit dat ik hard aan het leren ben voor een geschiedenis repetitie die over vier hoofdstukken gaat! Die vier hoofdstukken staan meteen voor het hele boekje, dus eigenlijk moet ik gewoon het hele eerste boek van geschiedenis leren... wow.
Vanmiddag had ik zin om wat foto's te maken en dus besloot ik om de ''Groene Appel'' die ik aan het eten was eens mooi op de foto te zetten.
Tja, het is best raar om een appel op de foto te zetten. Wat denken jullie?
Morgen heb ik mijn een-na-laatste stage dag bij de bibliotheek. Ik zal kijken of ik nog tijd heb voor een blogpost, maar ik vrees het niet. De volgende dag is die leuke toets, én ik moet een tekening voor tekenen af hebben...

Fijne avond en tot blogse!
Leonie

8 opmerkingen:

  1. appels zijn cool.
    Ik vind het niet raar hoor.


    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Appeltjes zijn lekker:)
    En die ring is superleuk!

    Liefs,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Appels zijn lekker! Ik eet er elke dag wel een, ze smaken altijd anders naar mijn id!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De appel staat mooi bij je appel (:
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeel normaal hoor, appels fotograferen! die eerste foto vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie foto's! =D

    flowergirlsxx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥