woensdag 16 februari 2011

Auditiedag + pakketje van Ingrid!


Heee allemaal,

Het spijt me dat ik zo lang al niets meer van me had laten horen!
Het bloggen kwam er maar niet van, maar nu heb ik heel veel te vertellen! (:

Afgelopen zaterdag was het dan zover; de auditiedag voor de film 'Razend'. De hele week en zelfs de dag zelf was ik niet zenuwachtig, wat ik zelf ook erg bijzonder vond. Maar eenmaal - na een gezellige reis met m'n vriendinnen in een super stoer busje - bij de school waar we auditie moesten doen, voelde ik de kriebels toch wel een beetje komen. 
Er liepen rijen mensen naar de school, er stonden verkeersregelaars en files, het parkeerterrein van de school was afgeladen met auto's... Plotseling was ik doodzenuwachtig!

Eenmaal binnen moesten we ons inschrijven en kregen we een stikker met een eigen nummer erop. Vooral die stikker maakt het af, net zoals op televisie bij van die talentenjachten.
Ik moest op dat moment al ontzettend nodig naar de wc, maar we moesten meteen door naar de wachtruimte. Dus ik werd nog zenuwachtiger van het feit dat ik zo nodig naar de wc moest.

Maar al die spanningen waren uiteindelijk helemaal voor niets geweest; de auditie was helemaal niet eng, het was super leuk om te doen!
Voor ik wist stonden we alweer buiten. Nu is het wachten op de uitslag. Maar ik moet er maar niet te veel van verwachten, aangezien er maar een klein groepje van de 3000 auditanten door gaan naar de volgende ronde... (;

Verder had ik nog meegedaan met een leuke give-away van Ingrid. Ik had er totaal niet op gerekend dat ik ook daadwerkelijk een van de prijsjes zou winnen! Maar gistermiddag vond ik een leuk pakketje toen ik uit school kwam. Alleen al de verpakking was een cadeautje op zich! 
Ik heb het punnikklosje met twee wachters gewonnen en ik heb er helemaal niets voor hoeven doen. Dat is nou echt super lief van Ingrid, ik wil haar daarom ook ontzettend bedanken! Ik ben er echt onwijs blij mee, het vrolijkte me helemaal op! (:

Ik houd jullie op de hoogte van alles, en tot blogse!
Kusjes, Leonie

4 opmerkingen:

  1. ha Leonie, wat spannend van de film-auditie, ik hoop dat je door bent! En wat een lief berichtje over het pakje, graag gedaan hoor
    (enne je mag wel je zeggen hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je door bent!
    Gefeliciteerd met je prijs =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs!
    Ik hoop echt voor je dat je door bent met de auditie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat superleuk! Ik hoop echt dat je door bent, ik weet niet hoe je acteert maar ik vind echt dat je er leuk uitziet voor in een film! En die foto's erbij zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥