maandag 7 februari 2011

It's me: een tasje van Leonie!

 Hoi lezer van dit bericht!

Kom ik op school, krijg ik opeens te horen dat ik woensdag een toets M&O (bedrijfseconomie) heb. Heel leuk bericht om op maandag te horen te krijgen! (;
Verder heb ik morgen een spreektoets voor Nederlands. Het moet gaan over een televisie programma dat per direct van de buis af moet. Nogal een lastig klusje, zeker omdat je betoog binnen rond de 2 minuten verteld moet worden. Kom je daar onder of ga je er overheen, dan gaan er punten van je eindcijfer af. En je snapt het al, ik zit dus op de 3 minuten...

Ik heb nog een aantal foto's van mijn zelfgemaakte tasje op de computer gezet, en bij dit bericht geplakt. Ik hoop dat jullie het tasje leuk vinden, ik heb het al een paar weken geleden gemaakt.
Binnenkort komt er weer een leuk berichtje, dus zonder huiswerkelijke inhoud! (:




Deze foto's zijn zelfgemaakt en mogen niet worden overgenomen
zonder mijn toestemming!

Liefs, Leonie


2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥