woensdag 14 december 2011

Brigitte Kaandorp - Hoog Bejaarden

Hoi bloggers,

Gisteravond ging ik naar de stad, naar de kerstmarkt waar ik over vertelde. De kerstmarkt stelde niet zo veel voor, maar verder was het zo mooi om door de stad te lopen terwijl alle huizen en winkels verlicht waren door alleen maar kaarsjes. Het was namelijk kaarsjesavond, echt prachtig!

Kaarsjesavond

Vandaag was ik twee uur eerder uit dan normaal, dus ik kon goed leren voor de twee toetsen van morgen. Maar wat ben ik verkouden. Echt waar, ik ben snotverkouden. En als ik me niet zo lekker voel, heb ik moeite met informatie in mijn hoofd stampen. Ik had het dan ook helemaal gehad aan het einde van de dag.
Maar na het kijken van een aantal filmpjes van Brigitte Kaandorp, ben ik weer een beetje opgebeurd. Ik vind haar echt grappig. Dit filmpje gaat over bejaarden.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!


Fijne avond en tot blogse,
Leonie

4 opmerkingen:

  1. Haha, Birgitte is leuk! I kijk hier ook vaak naar caberetiers, even een beetje nederlandse humor!
    Helaas heb ik nog geen foto's van Lucia, ik had zelf geen camera mee, maar ik zag wel dat er veel foto's gemaakt zijn! Ik zal eens vragen :)
    En mooie header is het hè! TOen er nog sneeuw lag, helaas is alles weg. En de schoenen: dat zijn de warmste snowboots die er in de hele winkel te vinden waren!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dat filmpje is echt grappig!
    nog gefeliciteerd!
    tot zo bij mirakel denk ik (:
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die leuke verlichting in de stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo beroemd ben ik nog niet hoor! Maar leuk was het wel! En ja, de lange witte jurken en kaarsjes horen bij Lucia! Wat leuk dat ze het in de IKEA hadden!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥