vrijdag 9 november 2012

Omgekeerde wereld

Lieve bloggers,
 
Vanwege de examens die er aankomen, kan ik helaas niet veel bloggen. Ondanks dat ik het erg druk heb, wil ik dit filmpje toch graag met jullie delen. Het is de nieuwste videoclip van Edward Sharpe & the Magnetic Zeros (bekend van het liedje 'Home', van de IKEA reclame... gaat er al een belletje rinkelen?).
Het nummer heet: 'That's What's Up', en het laat het leven van een man en een vrouw zien die samen wonen, wakker worden, naar hun werk gaan, uitgaan, naar een feestje gaan, enzovoort. Maar het grappige aan het filmpje: het wordt gespeeld door kinderen in plaats van volwassenen. Erg leuk bedacht, al zeg ik het zelf! Kijken dus!
 
 
Ook heb ik onlangs de prijsvraag van het nieuwe tijdschrift 'Robin Magazine' gewonnen. Ik kreeg een heel leuk pakket met kaarten, een bordje, stickers, en allemaal leuke diy-spulletjes! Ik ben er zo blij mee! Binnenkort zal ik foto's van het pakketje laten zien. Voor de blog van Robin Magazine, klik hier.
 
Ik wens jullie een fijn weekend en tot blogse,

Leonie
 

1 opmerking:

  1. Jammerrr! Maar goed om nog iets te horen en ik hoop toch weer eens een artikel van je te zien :) <3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥