woensdag 14 september 2011

Demise

Demise is een vrolijk, zomers liedje van Wouter Hamel waar ik in ieder geval heel blij van word. Het clipje is ook zéker het kijken waard! De collage die hier boven de tekst te zien is, heb ik gemaakt met foto's uit het clipje. Ik vind de collage wel een fijne, oude sfeer uitstralen! (:
En als je dit leuke muziek vindt, raad ik je aan om ook andere liedjes van Wouter Hamel of Giovanca te luisteren. Ze hebben allebei een beetje zo'n 'doe maar rustig aan en geniet' deuntje in hun liedjes zitten, erg fijn al zeg ik het zelf (;

Fijne avond en tot blogse,
 Leonie

2 opmerkingen:

  1. Ik ken het liedje niet en helaas kan ik het hier niet luisteren. Maar de collage straalt al de sfeer uit van een nazomer van vroeger!
    Welke van de kettingen wilde je in zijn geheel zien, het zijn er 3, dus je zegt het maar. Anders komt hij nog wel eens voorbij in een outfitfoto :)
    Leuk dat je ze leuk vindt!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk liedje, goed idee die collage!
    jaa, ik ben ook echt benieuwd, eigenlijk vind ik het ook wel leuk dat we een sololiedje moeten zingen (: tot vrijdag (duurt nog lang!)
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! ♥